Mamma toi mulle kaupungista tänään neiteily-pannan. Meillä on ollut pannatonta elämää sitten "pentuviikkojen". Mamma vannoo noutajataluttimen nimeen ja metsässä minä saan olla irti.  Tässä teille kuvakavalkaadi tuosta "timangipannasta". Olin ihan otettu, kun mamma laittoi sen kaulaani.

Solkipää koristeineen

Ti-manggikruunuja löytyy itse pannasta viisi kappaletta.

Muuten me ollaan vietetty ihan normikoiranelämää. Huomenna lähdetään tosin mamman kanssa kaupunkikävelylle ja illaksi töihin rapsutuksia vastaan ottamaan raggareilta. Saankohan silloin pannan  kaulaani... hmm... mamma???

Ps. Sain minä kaupungista myös alla olevan pallon. Kaksi minuuttia ja sille kävi näin...Nolostunut

Seuraavaksi saan kuulemma "tiikerin testaamat lelut". Etkö sä mamma tiedä, että mä RRRRRrakastan haasteita Silmänisku.

No, osaan olla helläkin siitä todistuksena Vieno- pupuni, jota raahaan aina suussani paikasta toiseen.

Ja mamman "viilistelyjen" vuoksi saatte nähdä todistusaineistoa "peto" jo syntyessään.